вторник, 12 ноември 2013 г.
Man F2000
От 1994 г., тежка серия F 90 до F серия през 2000 г. ( идентифицирани като на промяната - сега четири индивида - фарове, нова предна броня и нова ауспуси ) - от 1998 " F 2000 E " ( еволюция, външно за липсата на хромирана рамка на радиаторната решетка, разпознаваем ) - заменя . В F 2000 д нова техника е тествана за първи път ( бордовия компютър ) , която е стандарт в наследник TGA модел. Средата серия M 90 намерени неговите наследници от 1996 в M серия 2000 от 2000 година като " ME 2000 " , където клиентът може да избира между кабината на тежка и лека категория . До края на 2007 г., производството в завода MAN Steyr превозни средства LE 2000 и ME 2000 са произведени .
В момента, R 2000 все още се монтира от двете компании. По този начин модела като MAN F 2000 F 2000 и към Jinhua Youngman Автомобили Youngman , и като Shaanxi F 2000 е направен от Шанси Усилен Automobile Group в Народна Република Китай и сглобени . Shaanxi предоставя напълно разглобени комплекти за Обединените арабски емирства , където моделът монтиран под марката двигател Shacman и ще се предлага .
В момента, R 2000 все още се монтира от двете компании. По този начин модела като MAN F 2000 F 2000 и към Jinhua Youngman Автомобили Youngman , и като Shaanxi F 2000 е направен от Шанси Усилен Automobile Group в Народна Република Китай и сглобени . Shaanxi предоставя напълно разглобени комплекти за Обединените арабски емирства , където моделът монтиран под марката двигател Shacman и ще се предлага .
Man F90
Яви се през 1986 г., F 90 серия, която заменя
предишната F серия девета The F- 90 кабината , в момента на обслужване , също
официално дарени на името , е напълно преработено и дизайн се основава до
голяма степен на предшествениците си. Най-поразителното в отличителна черта
отново е индикатор, че все още се скитаха малко по-дълбоко в бронята . От 1986
г. , по-горе продукти между буквите в логото ( " MAN " вместо "
M * A * N " ) . Въвеждането на различни модели е направена стъпка по
стъпка до 1988 . На F- 90 модели имам всички новата, усъвършенствана двигател
от предишното поколение . Някои от тези нововъведения бяха вече ще дойде и от
предшествениците си през 1985 година. Горната двигателя е 460 к.с. сега , това,
което MAN първоначално донесе върхова мощност на Европейските пътни камиони , а
по-късно се увеличи до 500 к.с. . Visible са двигатели от тази серия завършва с
цифра 2 тип модели .
В
допълнение, на отделна поредица от средно- тежка категория клас е вече на
разположение с M 90-та
Двигатели на
двигателя F серията е технически в първото поколение 9 с някои все още се
използва . Инлайн шест -цилиндрови двигатели са на разположение с 290 , 330 и
360 к.с. . Гамата от двигатели бе допълнена с V- 10 двигател с 460 кс . Тези
двигатели са заменени от второ поколение , която по-късно се използват повторно
, дори когато F през 2000 година. Двигателят с 320 к.с. имаше пет цилиндрите в
ред , който беше V- 10 двигател с 422 к.с. шестцилиндров и топ модел ( на 500
к.с. версия) .
В момента, F 90 се извършва само на Шанси .
Компанията започва през 1986 г. като производител на свободна практика ,
производство и създаде продажби на вътрешния пазар превозни средства през 2007
г. . Оттогава, автомобилни части са демонтирани само като CKD комплект доставят
на Arabian двигателя дъщерно Shacman където F е 90 сега сглобени за пазара на
Близкия изток под собствената си маркаMan Tga
Ето и първата тема Man tga за него ще кажем доста неща,както и за фирмата Lkw Augustin. Започваме:
Наследникът на TGA серията е TGX серия за първи път представена на
обществеността по време на панаира AutoRai в Амстердам през есента на 2007 .
Там той бе присъден за седми път за камион на годината през 2008 г. Сред другите технически промени в кабината на
водача и на кабината са модернизирани . Оптимизирани аеродинамика намален
коефициент на въздушно съпротивление от 4% , а интериорът на нивото на шума с
30%. В зависимост от вида на новата серия е до 120 кг запалка. Тези подобрения
се намали разхода на гориво на автомобила съответно . В допълнение към TGX
диапазон за транспорт на дълги разстояния ( кабини XL , XLX и XXL ) , на TGS
серия за местно и разпределение транспорт ( таксита M, L и LX ) беше представен
.
Двигателите
на двете серии са всички текущи камиони MAN оборудвани с такива комън-рейл
впръскване и директор се срещна с помощта на AdBlue система за контрол на
емисиите , преди влизането в сила на задължителното от 2009 Евро- 5 стандарта
за емисии . The TGX V8 двигател ( горния модел на новата серия ) разполага с
осем цилиндъра, заедно с 16,2 литра. Натоварени от битурбо двигателят развива
3000 Нм въртящ момент при 1400 оборота в минута и осигурява 500 кВт ( 680 к.с.)
. С тези стойности представяне на TGX V8 е един от най-мощните серийно
произведен камион. Превозното средство с двигател, наречен D2868 е на
разположение при поискване с интегрирания воден цикъл при първоначално
PriTarder забавящо MAN . Това без поддръжка , тежи само 30 килограма и има спирачна
мощност до 600 кВт , който е наличен в някои строителни зони , дори когато
бавно шофиране .
По-малкият
брат на TGS TGX използвани като вече е известно от предишното TGA D20 и D26 общ
железопътен дизелови двигатели. Гамата започва от 235 кВт ( 320 к.с. ) и
завършва на 397 кВт ( 540 к.с.) . Разнообразната гама включва различни колесни
и дискови конфигурации , от 4х2 до 8х8 и тонажи 18-41 тона. Дори когато MAN TGS
PriTarder е на разположение.
Двигателят
серия D2066 и D2676 са както Euro 4 - ( с MAN PM- Kat ) и Euro 5 версии ( с MAN
технология AdBlue ) .
За концепция
имам TGX и TGS диапазони наградата Red Dot Award : Продуктов дизайн 2008
отличена с допълнително решение Най-доброто от най-добрите.
Абонамент за:
Публикации (Atom)