вторник, 10 декември 2013 г.

Daf xf 95

През 1928 г. , Hubert " Hub " ван Doorne основава компанията като Machinefabriek Commanditaire Vennootschap Hub ван Doorne се . Неговата съосновател и инвеститор е AH Huenges , управляващ директор на пивоварна . Van Doorne е ремонтиран няколко пъти кола Huenges " . Huenges беше толкова доволен от работата му , че той предложи да го финансира в бизнеса. Hub започва работа в малка работилница въз основа на пивоварната . През 1932 г. , компанията , сега управлявана от Hub и брат му , Вим ван Doorne , променя името си на Aanhangwagen Fabriek Van Doorne е (Van Doorne е Trailer Factory) , съкращение на DAF . Huenges напуска компанията през 1936 г. и компанията DAF сега беше изцяло в ръцете на братята ван Doorne .
След Втората световна война , луксозни автомобили и камиони са били много оскъдни. Това означаваше, голяма възможност за DAF . През 1949 г. компанията започва да прави камиони, ремаркета и автобуси , променя името си на Automobiel Fabriek Van Doorne е (Van Doorne е Automobile Factory) . Първият модел на камион беше DAF A30 .
През зимата на 1954 г., Hub ван Doorne имаше идея да се използва ремъчна предавка , точно както много от машините в завода , които бяха задвижван с ремък , за шофиране пътни превозни средства. През 1955 г. , DAF , произведени първите си проекти, на системата за задвижване на колата колан. През следващите няколко години , дизайнът е разработен и рафинирани . През февруари 1958 г., DAF демонстрира малък колан задвижване четириместен автомобил в холандското кола шоуто ( на AutoRAI ) . Реакцията на публиката беше много положителна и 4000 коли са били поръчани . През 1959 г. DAF започна продажба на първия в света автомобил с безстепенна трансмисия , малкият четириместен автомобил DAF 600. Това е първата от серия от модели, за да бъдат освободени през следващите години , включително DAF 33 , DAF 44 , DAF 55 и DAF 66 , всички с помощта на новаторската Variomatic преносната система.
През 1967 г. DAF откри нов завод в Born за производство на автомобили . 44 е първият модел да се произвежда там. [ 1 ]
През 1972 г. International Harvester от Chicago , IL купи дял от 33% в DAF ( с холандското правителство държи 25% , а Doorne семейството Van собственикът на останалите 42% ) , формиране на джойнт-венчър . Това споразумение е продължило до 1981 година.
DAF продаде своя лек автомобил дивизия , заедно с това, което сега е фабриката NedCar в Born, през 1975 г. на шведската компания Volvo Cars , оставяйки DAF да се концентрира върху своята успешна линия на камиони.
През 1987 г. DAF се слива с разделението Leyland Trucks на Rover Group и беше разпространена от холандската фондова борса като DAF NV . Новата компания се търгуват като Leyland DAF във Великобритания и като DAF другаде.
[ 1 ] 95 серия DAF бе стартирана през 1987 г. ] , бързо вземат престижната титла на Международната Камион на годината 1988 . [ 2] 95 черта на всички нови такси , разработен съвместно с ENASA Испания, ревизирана версия на 11.6 литра ATI двигател , с мощност от 310, 350, и 380 Bhp , и 16 скорост ZF скоростна кутия. На Twinsplitter кутия на Континент Ийтън имаше опция. Пълен набор от конфигурации ос бяха предложени , за да отговарят на всяка операционна изискване. Много внимание бе отделено на звукоизолация - на gearlinkage например е телескопичен - серия 95 е по-тих в кабината , отколкото много луксозни коли! Актуализацията през 1991 г. видях новите рейтинги на 329 , 364 и 401 Bhp , - 430 Bhp вариант , заедно с ниски единични модели трактори палубата и интериорни промени бяха въведени през пролетта на 1992 година.
Две години по-късно , след интензивно изучаване на ултра сектор в дългосрочен пазар замятане, като DAF разкри 95.500 Super SPACECAB на 1994 RAI шоуто. Кабината с 95 серия е спечелил височина и дължина , и седна на върха на Cummins " 14 литра N14 , с мощност от 507 Bhp . Нова Aluminium двукорпусен 16S221 скоростна кутия ZF бе монтирана , с опция Retarder , и иновациите е хидравличната скоростния лост разработен с Konsberg на Норвегия. В рамките на обща височина от 3,85 м , супер похвали вътрешна постоянна височина от 2,25 м , лукс, легло с щедри съхранение отдолу и пълен набор от опции, микровълнова печка, хладилник , TV / Video. The 95.500 е на разположение като 4x2 трактор или на теглича твърд, с само LHD , че Super SPACECAB е достъпно на 11.6 литра двигател модели , и се продават добре . Сега 95.500 е много рядко камион, който аз намирам изненадващо, имайки предвид оригиналния списък цена от £ 87 650 .
Основната конструкция на кабината остава в производство до този ден , в последно време като 95XF и сега XF105 , въпреки че тези две разработки на оригиналния 95 са напълно различни машини под кожата . Други превозни средства в обхвата DAF са включени наследената от Leyland Trucks Roadrunner ( Брембо DAF 600 , 800, 1000 на континента ), който се превърна в серия 45 , кабината на който е бил използван от 18тона брутния 55 , също като военен спец. 4 × 4 .
Изцяло новата средна до тежка категория линия дебютира в края на 1992 г., на 65 , 75 и 85, като се използва същата клиновидна форма кабината. Осъществено от 6.24 - литрови DAF е ( 381 куб. инча) , 8.65 -литров ( 528 куб.м в ) и 11.6 -литров ( 710 куб.м в ) двигатели, някои нови детайли стайлинг Featured, докато Series 85 ' кабината сб 10 см ( 3.94 инча) по-високо на шасито, за да изчистите WS двигателя.
A краткотраен модел беше 1990-93 80 Series , използвайки кабината на T45 Roadtrain придобито от придобиването Leyland Trucks , снабдени с трансмисията ATI . Също така се предлагат за кратък период е 3200 , в основата на Модифициран 2800 с корпоративния стил, 3 бара решетка .
DAF Bus се отделя през 1990 г. да се превърне в част от Обединеното Bus .
След трудности в британския пазар , DAF NV фалира през 1993 година. A нова компания , DAF Trucks , се появиха в Холандия , в резултат на управлението на изкупуване на холандските операции , както направиха Leyland Trucks и LDV ( фургони ) в Обединеното кралство.
През 1996 г. , PACCAR придобити DAF Trucks. Интересното е, че DAF Trucks и Leyland Trucks се присъединиха през 1998 г. , когато PACCAR придобива Leyland Trucks.
На 9 януари 2012 г., Paccar инсталиран крайъгълният камък на новия завод в град Понта Grossa в щата Парана , Бразилия . Този район е един от най-бързо развиващите се в страната.

Няма коментари:

Публикуване на коментар