вторник, 12 ноември 2013 г.

Man Tga

Ето и първата тема  Man tga за него ще кажем доста неща,както и за фирмата Lkw Augustin. Започваме:


 Наследникът на TGA серията е  TGX серия за първи път представена на обществеността по време на панаира AutoRai в Амстердам през есента на 2007 . Там той бе присъден за седми път за камион на годината през 2008 г.  Сред другите технически промени в кабината на водача и на кабината са модернизирани . Оптимизирани аеродинамика намален коефициент на въздушно съпротивление от 4% , а интериорът на нивото на шума с 30%. В зависимост от вида на новата серия е до 120 кг запалка. Тези подобрения се намали разхода на гориво на автомобила съответно . В допълнение към TGX диапазон за транспорт на дълги разстояния ( кабини XL , XLX и XXL ) , на TGS серия за местно и разпределение транспорт ( таксита M, L и LX ) беше представен .
Двигателите на двете серии са всички текущи камиони MAN оборудвани с такива комън-рейл впръскване и директор се срещна с помощта на AdBlue система за контрол на емисиите , преди влизането в сила на задължителното от 2009 Евро- 5 стандарта за емисии . The TGX V8 двигател ( горния модел на новата серия ) разполага с осем цилиндъра, заедно с 16,2 литра. Натоварени от битурбо двигателят развива 3000 Нм въртящ момент при 1400 оборота в минута и осигурява 500 кВт ( 680 к.с.) . С тези стойности представяне на TGX V8 е един от най-мощните серийно произведен камион. Превозното средство с двигател, наречен D2868 е на разположение при поискване с интегрирания воден цикъл при първоначално PriTarder забавящо MAN . Това без поддръжка , тежи само 30 килограма и има спирачна мощност до 600 кВт , който е наличен в някои строителни зони , дори когато бавно шофиране .
По-малкият брат на TGS TGX използвани като вече е известно от предишното TGA D20 и D26 общ железопътен дизелови двигатели. Гамата започва от 235 кВт ( 320 к.с. ) и завършва на 397 кВт ( 540 к.с.) . Разнообразната гама включва различни колесни и дискови конфигурации , от 4х2 до 8х8 и тонажи 18-41 тона. Дори когато MAN TGS PriTarder е на разположение.
Двигателят серия D2066 и D2676 са както Euro 4 - ( с MAN PM- Kat ) и Euro 5 версии ( с MAN технология AdBlue ) .

За концепция имам TGX и TGS диапазони наградата Red Dot Award : Продуктов дизайн 2008 отличена с допълнително решение Най-доброто от най-добрите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар