четвъртък, 14 ноември 2013 г.

Mercedes Actors

Първо поколение:

Тъй като предшественика SK след 20 години строителство се смята технически и визуално , въпреки няколко Фейслифт на остарели , въвеждането на новия модел е за предпочитане. Този Mercedes- Benz се очаква да се противодейства на спад в продажбите в тежката сегмент транспорт . Въпреки това, за да се доведе превозното средство до бързо на пазара , производителят първоначално отне няколко компоненти, като на задната ос на предишния модел , въпреки че тези модули с модела на климата също ще трябва да бъдат подновени. Около година след старта големи компоненти са заменени с новоразработени единици .
С напълно ново разработени в много области Actros , Mercedes- Benz въведе в голям мащаб , на електронно управление и работа в мрежа ( CAN шина ) на търговско превозно средство . В допълнение към управление на двигателя на Actros получи нова контролна кутия , електронно контролирана спирачна система и гъвкава система за поддръжка ( в автомобили , наречени Assyst ) . Всички тези компоненти са част от Telligent стратегия. [1] Успоредно с новия Actros е нейния предшественик SK -нататък се предлага до 1998 .
Въпреки, че на пръв добре приети в пресата , скоро стигна до първия ден критики . Те включват по-специално първоначално се възприема като евтина класифицирани като незрял вид и интериора . Първите Actros MP ( 1 ) също трябваше да се бори за въвеждане на пазара с множество технически проблеми и затова е по-дълъг от незрели . Въпреки всички критики за Actros постигнати много добри продажби, но пазарният му дял е намалял през следващите години. Поради многобройните офанзиви качество и подобрения подробности, но в крайна сметка стана модел за референтно ниво на надеждност в търговския автомобилна индустрия .
Оборудване [ Edit ]
На Actros е първият товарен автомобил от Mercedes- Benz , който е създаден чрез тясно сътрудничество между дизайнерите и специалистите по аеродинамика . В сравнение с предишния модел SK производителят може да намали драг с 17%.
Първо, Actros е на разположение с три различни варианти на кабини . Краткият S- кабината имаше външна дължина 1.70 m , а средната M- кабината е 1.95 m дълго. И двете версии имат вътрешна височина от 1.56 m . Дългата L- кабината вариант притежава най-голямата дължина 2.20 m на 1,92 m Вътрешна височина . The L- кабината е достъпна също и с непрекъснато нивото на пода кабината като версия Megaspace и се съхраняват съответно по-високи от три по-малки версии .
В зависимост от приложението са шаси с две, три или четири оси с допълнителна въздушно окачване на всички мостове за изборите. Като цяло, между 3300 mm и 6300 mm проходимост може да бъде избран . Изграждането на версии Actros (въведени през есента на 1997 г.) са на разположение с междуосия между 3300 mm и 5100 mm . В тези варианти , предната ос може да бъде оборудвана с листа или пневматично окачване , задната ос е винаги снабдени с параболични ресори . 
За разлика от пътни превозни средства с вентилирани дискови спирачки на всички оси , строителни машини са оборудвани с 4x2 на задния мост с барабанни спирачки за превозни средства с повече от две оси и четири задвижващи колела имат барабанни спирачки върху всички оси .
Скоростна кутия страна имаше 16 - степенна механична скоростна кутия и хидро- задвижващ автоматична скоростна кутия също с 16 курсове, за да избирате.
Двигатели [редактиране]
Всички Actros двигатели са хомологирани в началото на Euro 2 стандарта за емисии , по-късно , дори и след 3 € Първият използва тази нова серия OM 500 OM 501 LA получили наименованията по отношение на V6 двигателя или OM 502 LA за V8 .  Новата фамилия двигатели използва обща блок за изграждане на ключови компоненти (като бутала , мотовилки и др ) назад . Различните изходи моторни се произвеждат почти изключително от различията в съответните им софтуер в контролния блок на двигателя .

Няма коментари:

Публикуване на коментар